niedziela, 17 kwietnia 2011

Nie Lulubione anime KoKo-chan

Było takich pełno ale wymienię tylko 3

-bokusatsu tenshi dokuro-chan
Motyw ze zabijaniem,ożywianiem przez zaklęcie pipiru piru pipi rupi mnie nie kręci. Koleś co jest uważany za pedo**** zboczone rzeczy także.
-Bobobo-bo-Bo-bobo
Na początku myślałam, że to żart,że twórcy anime nie zniżą się do takiego poziomu jednak się myliłam.Pedant owe zachowania głównego  bohatera na temat włosów.Do tego postaci wychodzą włosy z nosa i atakują innych!O zachowaniach innych bohaterów nie będę wspominać ponieważ są  bardo podobne do głównej postaci
-Dragon ball
Nie potrafię opisać powodów jest ich cała masa.Wystarczy popatrzeć na postaci to wystarczy jak dla mnie.


 Wszystkie opinie napisane są przeze mnie
  Jeśli któreś z tych anime to wasze ulubione
 Nie mam nic do tego to moje opinie i nie czepiajcie się że
''To nie prawda bo......jest fajne
Oki :) macie prawo je lubić
 Pozdrawiam
        KoKo-chan 

1 komentarz:

  1. widziałam opening bokusatsu.muzyka fajna i "ten teges".ale te motywy z zabijaniem to...szkoda gadać.Bobobo-bo oglądałam jak byłam młodsza na jetix(boże!i znowu nie świadomie oglądałam anime!)nawet mi się podobało.ale teraz uważam że to trochę a nawet nie trochę żenujące i dziecinne.
    na podsumowanie:
    ZAWSZE MYŚLAŁAM ŻE POSTACIE Z DRAGON BALL SĄ JAK NIE UDANY PRZESZCZEP;)
    Wiki:)))

    OdpowiedzUsuń