piątek, 29 lipca 2011

Anime o duszkach :)

Ostatnio nie miałam co oglądać.Poszukałam trochę i znalazłam.

                                                   GHOST HUNT !!!

  Anime opowiada o uczennicy pierwszej
   klasy liceum  Mai Taniyamy,  która zostaje
 asystentką  łowcy duchów a zarazem   
  szefa Shibuya Psychic Research.
   Mai jest nieumyślnym sprawcą wypadku
 w wyniku którego asystent Shibuyi, Lin Kōjo,
   zostaje ranny. Na dodatek bardzo droga kamera
   używana przez SPR
  do badań zjawisk paranormalnych  zostaje zniszczona.
    Z czesem do ekipy dołanczają :Buddyjski mnich  - Hōshō
Takigawa,    kapłanka Shintō - Ayako Matsuzaki,      
   znana medium - Masako Hara oraz katolicki  ksiądz -
 Johna Browna. Później przyłączają się do nich: uczeń
 trzeciej klasy liceum, Osamu Yasuhara i Mori Madoka, mentor Naru.
Oto ending i opening tego anime.

To na razie tyle next notka pojawi się za tydzień.

3 komentarze:

  1. Też jestem pasjonatem anime, DN, Bleach, Naruto. W związku z tym podoba mi się ten blog:)


    http://japanstyleasianfashion.blogspot.com/ Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój brat bardzo lubi anime oraz mangę, a najbardziej to Dragon Ball :). Z tego względu kupiłam mu ostatnio na https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego z okazji urodzin, gadżety z nadrukiem Dragon Ball. Był to portfel oraz brelok. Brat był bardzo zadowolony z upominków. Z pewnością takie oraz inne rzeczy będą najlepszym wyborem prezentów dla każdego miłośnika japońskich animacji.

    OdpowiedzUsuń